تغییر لوگو و لباس جدید خدمت از ما

سال 95 زمانیکه لوگوی قدیمی خدمت از ما انتخاب شده بود، یادم میاد که حمید زنگ زد و گفت برو لوگو رو توی سایت ببین. وقتی که لوگو رو دیدم خیلی برام جذاب بود، پلنگی که پر از آچار و ابزاره و به معنی سرعت و انجام کارهای فنی هست. رنگ زردش هم خیلی جذاب بود.

 

 

اون زمان من هنوز به خدمت از ما (حمید و مصطفی) نپیوسته بودم اما کاملا در جریان شروع بیزنس بودم. تمام نگاه هم به سمت تامین خدمات فنی بود که این موضوع از سال 96 به مرور به سایر خدمات منزل مثل نظافت و کارواش هم رسید و دسته های خدمات به سرعت اضافه شد (به اصطلاحِ حمید توسعه در سطح). از سال 97 که رسماً عضوی از خدمت از ما شده بودم تصمیم گرفتیم کیفیت خدماتی که داریم رو بهتر کنیم و این دفعه توسعه را در عمق پیش ببریم.

با ورود به سال 98 چند اتفاق همزمان رو تجربه کردیم. تغییرات زیرساختی در دپارتمان ها، از پشتیبانی مشتریان تا دیجیتال مارکتینگ. تغییرات انجام شده باعث شد که سریع و چابک تر از قبل حرکت کنیم. در طول مدتی که مشغول انجام تغییرات بودیم تصمیم گرفتیم بازار و نیاز مشتریان رو بهتر بررسی کنیم که این موضوع سببی شد برای ایجاد تغییراتی در پیاده سازی استراتژی خدماتی که ارائه میدادیم که سرآغازی بود برای نگاه جامع به هر آن چیزی که خدمت از ما رو تعریف می کرد و عاملی شد که به تغییر لوگو و تغییر رنگ اصلی سایت که زرد بود فکر کنیم. ( بررسی سایت thumbtack بسیار در این زمینه به ما کمک کرد).

پروسه ی به نتیجه رسیدن برای تغییرات لوگو که حمید توی پست پشت صحنه تغییر لوگو خدمت از ما  کامل توضیح داد باعث شد که اقدام کنیم برای طراحی لوگوی جدید خدمت از ما که واقعا هم با اهداف جدیدی که برای شرکت نوشتیم بسیار بیشتر از قبل همسو و هم جهت شد. (درباره خدمت از ما)

لوگوی قدیمی که نشانه ی سرعت در رسیدن و انجام امور تاسیساتی بود به لوگوی جدید که نگاه حمایتگرانه و پشتیبان نسبت به درخواست خدمات مختلف رو داره تبدیل شد.

 

 

 

لوگوی دوست داشتنی و پر از معنی و مفهوم که لباس جدیدی شد برای خدمت از ما.

امروز خدمت از ما شاخه های مختلفی از خدمات رو مثل

  1. خانه
  2. نظافت
  3. تاسیسات
  4. زیبایی
  5. ساختمان
  6. دیجیتال
  7. خودرو و حمل و نقل
  8. حیوانات
  9. آموزش

پوشش میده که هر کدوم از این خدمات، زیردسته های متنوعی رو شامل میشه، مثل

و در 45 شهر از ایران این خدمات برای مشتریان ارائه میشه که برخی از این کلانشهرها شاملِ

هستند.

موردی که بطور خاص دغدغه و نیاز مشتری هست، دریافت قیمت قبل از اقدام برای درخواست خدمات است که با نمایش حدود قیمت در هر خدمت، این مورد تا حد قابل قبولی برای مشتریان شفاف شده است. حدود قیمت خدمات رو میشه از طریق لینک زیر مشاهده کرد.

 

قیمت خدمات

 

توضیحات کامل مفهوم لوگوی جدید رو می تونید اینجا بخونید.

 

لینک دانلود اپلیکیشن مشتری: 

 

    

 

لینک دانلود اپلیکیشن متخصصین: 

 

    

 

 

شبکه های اجتماعی فعالِ مجموعه خدمت از ما

 

 

 

 

 

 1                  5

10 دیدگاه برای “تغییر لوگو و لباس جدید خدمت از ما

  1. سلام. خیلی عالی و مبارکه! اما چرا در تمام عکس‌های سایت هنوز لوگوی قبلی وجود دارن؟ مثل عکس اپلیکیشن و این‌ها.

    1. سلام
      ممنون از اینکه سایت و اپ رو چک کردید. یکم صبوری کنید همه ی جاهایی که لوگوی قبلی رو داره، تعویض و کل قسمت ها یکپارچه میشه
      شاد و پیروز باشید

  2. سلام؛ قبلی خیلی بهتره و به نوع کار شما نزدیکتره. جدیده هم حالت تکراری داره و هم شکل دوتا قلم خودنویسه؛ برای فرادرس و مکتبخونه خوبه.

    1. سلام وقتتون به خیر
      در طراحی لوگو، معنی و مفهوم کانسپت های لوگو خیلی مهم هست. این لوگو کاملا مینیمال هست و هرگونه خدمتی رو زیر تعریف خودش پوشش میده، اما لوگوی قبلی فقط نگاه به حوزه ی فنی داره. مثلا آموزش یا نظافت رو نمیتونست زیر پوشش خودش داشته باشه.
      ممنون از ارسال نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *