هوشیاری و اقدام به موقع

چند روز پیش زمانیکه تب استفاده از اپلیکیشن Face App داغ شده بود شرکت NIVEA عکسی را طراحی که برایم جذاب بود. به معنای واقعی ، استفاده ی صحیح از شرایط و اقدام به موقع در جهت تبلیغات محصول در این عکس قابل دیدن است.

 

 

این عکس بی شک در فضای استفاده ی عمومی از اپلیکیشن Face App  تاثیرگذار و به موقع بوده است. خلاقیت ، نگاه به trend بازار و اقدام به موقع برای ثبات و جذب بهتر بازار در این عکس توسط تیم تبلیغات NIVEA کاملا پیداست.

 

اما توجه من را عکسی دیگر که توسط بانک سامان پخش شده بود بیشتر جلب کرد. این عکس هم ، در فضای ایران که همه با Face App آشنا و engage  شده بودند بسیار جذاب بود. اما نگاهی که طراحان این عکس از فضای بوجود آمده از آن استفاده کرده اند موضوع را جذاب تر کرده بود.

 

 

این روزها دغدغه ی عدم استفاده از مواد پلاستیکی و تخریبی که روی محیط زیست دارد بسیار داغ شده است که البته کمپین جالبی هم به اسم ” سخته ولی غیر ممکن نیست ” برای آن ساخته شده است.

از نظر من حرکت روی موج trend ها و استفاده ی صحیح از شرایط ، میتواند تاثیرگذاری و انتقال پیام را بسیار ساده و سریع کند. قطعا بوجود آوردن کمپین تبلیغاتی برای رساندن پیام کسب و کار خود ، پر هزینه و البته زمان بر است اما هوشیاری و آگاه بودن به فضای عمومی جامعه میتواند با هزینه ای بسیار کمتر ، نتیجه ای حتی بیشتر از مطلوب ما را از ساخت یک کمپین بدست آورد.

فیلم کمپین رو هم اینجا میزارم.

 

 

 

 

 1                  5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *